ساخت پلاک - پلاک سازی
ساخت پلاک سیلیکونی - ساخت پلاک برنجی
ساخت پلاک استیل

ساخت پلاک - پلاک سازی

ساخت پلاک - پلاک سازی

پلاک  یا plaque یکی از ابزار های مهم در معرفی دفتر و اتاق ها در سازمان ها و شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک است. یکی از خدمات موسسه تبلیغاتی نقش آور در زمینه تبلیغات، طراحی و ساخت پلاک و پلاک سازی است.

موسسه تبلیغاتی نقش آور در زمینه طراحی و چاپ علاوه بر طراحی و چاپ لوگو برند، ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، سربرگ، فاکتور، تابلو تبلیغاتی و … طراحی، ساخت و چاپ پلاک فلزی، استیل و برجسته ید طولایی دارد. کیفیت مهم ترین فاکتوری است که در این موسسه سایه بر همه تولیدات و محصولات شرکت انداخته است. تولید جنس با کیفیت احترام به شرکت و مشتری است.

به طور کلی دسته بندی پلاکها به ۳ دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :پلاک مشخصات و نیم پلیت(name plate)، پلاک و تابلو سردرب واحد و پلاک و مارک.

انواع پلاک سازی استیل، ساخت پلاک استیل ، ساخت پلاک برنجی و فلزی، ساخت پلاک سیلیکونی (پلاستیکی) با کاربرد های راهنمایی، شماره سریال، تبلیغاتی و .. که در کارگاه های موسسه تبلیغاتی نقش آور تولید می شوند. ضخامت این پلاکها معمولا ۰٫۶ میلی متر است اما وابسته به درخواست مشتریان، موسسه تبلیغاتی نقش آور پلاکهای تبلیغاتی با ضخامت دلخواه تولید می کند.

ساخت پلاک و چاپ آن  در موسسه تبلیغاتی نقش آور مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و زیر نظر کارشناسان مجرب و خبره در شرکت انجام میشود.

 ابعاد پلاک ها معمولا متوسط است و بر روی دیوار نصب می شوند. متریال استفاده شده در پلاکها می تواند فلزاتی نظیر آلومینیم، برنج و استیل یا سیلیکون باشد. البته نوعی پلاک دیجیتالی نیز وجود دارد که اطلاعات را به صورت دیجیتال با استفاده از نمایش گر نمایش می دهد.

با توجه به پیشرفت در صنعت چاپ امروزه می توان بدون محدودیت در رنگ بندی و کیفیت انواع پلاکها را تولید نمود. همچنین با توجه به انعطاف پذیری فلزات می توان با قالب گیری از تکنیک های برجسته سازی نیز استفاده کرد که این امر تاثیر به سزایی در دیده شدن پلاک دارد.

گالری تصاویر پلاک