ساخت لوح تقدیر
ساخت لوح تقدیر ارزان - نمونه لوح تقدیر
لوح سپاس

لوح تقدیر

لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر ارزان لوح تقدیر که با نام های دیگری چون لوح سپاس ، لوح یادبود و تقدیرنامه نیز شناخته می شود به طور معمول در همایش ها، جشنواره ها، فستیوال ها و مسابقات برای قدردانی و تجلیل از هنرمندان رشته های ورزشی، هنری، علمی، فرهنگی، بازنشستگان، دانش آموزان، دانشجویان و … نمونه لوح تقدیر به رسم یاد بود به افراد اهدا میشود.

ساخت لوح تقدیر – لوح تقدیر سازی

برای ساخت لوح تقدیر از ترکیب لوگو و آرم شرکت یا موسسه و متن تقدیر نامه و سپاس نامه که طبق خواسته مشتری بر روی لوح حک میشود استفاده می شود.

به طور کلی موسسه تبلیغاتی نقش آور ۲ دسته بندی کلی را برای لوح سپاس در نظر گرفته است که عبارتند از : لوح سپاس  آماده و لوح سپاس سفارشی.

یکی از تخصص های ما ساخت لوح تقدیر ارزان برای شرکت ها، سازمان ها، موسسات و … به صورت عمده با کیفیت مناسب می باشد.

 لوح یادبود های آماده موسسه تبلیغاتی نقش آور به دو دسته گالینگور  و چوبی تقسیم میشوند.

در تقدیرنامه های سفارشی از متریال های مختلفی هم چون برنج، استیل، آلومینیوم چاپی، پلکسی، مولتی استایل، مقوا، سرامیک و … طبق سلیقه و خواسته مشتری استفاده میشود.

جنس جعبه های یادبود ها میتوانند از جنس چرم، مخمل، گالینگور، جیر،ماهوت و چوبی باشند که جلوه بصری زیبایی را ایجاد میکند.

لوح سپاس های  مقوایی به صورت یک لت، دو لت و سه لت طراحی و ساخته میشوند و در سایز های  A4 و A5 تولید میشوند. این یادبود ها بر روی کاغذ های خاص طراحی میشوند و درون جلد های چرمی یا گالینگوری قرار میگیرند.

در لوح یادبود های پلکسی از قابلیت چاپ عکس و طرح دلخواه بر روی لوح و استفاده از ۶ رنگ مختلف و قابلیت شست و شوی لوح میتوان نام برد.

موسسه تبلیغاتی نقش آور با 30 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت لوح تقدیر و یادبود با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات لیزری و حکاکی و استفاده از مجرب ترین کادر طراحی و قابلیت چاپ متون بر روی انواع سطوح فلزی و چوبی و غیر فلزی در طرح ها و سایز های مختلف، آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت لوح یادبود برای همه مراسمات، جشنواره ها، همایش ها، مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و … می باشد. ساخت لوح تقدیر ارزان

موسسه تبلیغاتی نقش آور باتوجه به نیاز مشتری، دو نمونه لوح تقدیر و جعبه مخملی تولید می‌کند.
۱- گروه اوّل: لوح تقدیر بر روی فلز استیل طلایی و نقره‌ای در یک قاب مخملی و جیر بسیار زیبا و جعبه‌های مخملی بسیار متفاوت و زیبا به نمایش گذاشته می‌شود و نوع دیگر لوح تقدیرها ایستاده می‌باشد که هم به صورت ایستاده ساده و هم ایستاده باکس دار قابل اجرا می‌باشد.
جعبه‌های مخملی مخصوص لوح تقدیر تولید شده به صورت عادی در ابعاد ۱۸×۲۶ و سفارش جعبه در ابعاد دیگر نیز به صورت سفارشی در تعداد امکان‌پذیر است و این جعبه‌ها در رنگ‌های سرمه‌ای، سبز، مشکی و زرشکی وجود دارد.

۲- گروه دوّم: لوح تقدیر بر روی سنگ می‌باشد که نوع دیگری از لوح تقدیرها را در بر می‌گیرد. بر روی سنگ چاپ و حکاکی می‌شود و در یک قاب جعبه‌ای مخملی بسیار زیبا قرار می‌گیرد. لوح تقدیر بر روی سنگ با چاپ مستقیم توسط دستگاه فلت بد ویژگی‌های منحصر به فردی را داراست که مورد توجه افراد، شرکت و سازمان‌ها قرار گرفته است.
لوح‌های سنگی کاربردهای تجاری و شخصی متفاوت و گوناگونی دارند که در مصارف شخصی می‌توان عکس افراد، کودکان و تصاویر مختلف را با کیفیت بالا برای همیشه بر روی لوح‌های سنگی چاپ نمود و در کاربردهای تجاری نیز می‌توان از لوح‌های سنگی به عنوان هدیه‌ای خاص و متفاوت جهت اعطاء در مراسم‌های مختلف و در مناسبت‌های مذهبی و ملّی، هدیه عید نوروز و… استفاده نمود. از ویژگی‌های لوح تقدیر سنگی می‌توان به استحکام بسیار بالا، قیمت مناسب و کیفیت بالای چاپ و تنوع طرح و متفاوت و جذاب بودن آن اشاره کرد.

گالری تصاویر نمونه لوح تقدیر و لوح سپاس