ساخت مدال - ساخت شیلد یادبود
قیمت ساخت مدال ورزشی

مدال

مدال

مدال یا Medal (همانند ساخت شیلد یادبود و کاپ) برای تجلیل از افراد استفاده می شود. عموما به برگزیدگان در المپیاد های ورزشی و علمی یا مسابقات فرهنگی و … هدیه می شود. علاوه بر جنبه معنوی و یاد بود معمولا مدالها دارای ارزش مادی متریال اولیه نیز هستند. به نوعی که در مسابقات المپیک مدالهای طلا، نقره و برنز به برترین ها اعطا می شوند. معمولا منقش به نشان سازمان، جشنواره یا مسابقاتی است که این یاد بود برای برگزیده شدن فرد در آن به او اعطا شده است.

به نمونه های گردن آویز این نوع از یادبود ها مدال می گویند و نمونه های جعبه ای شیلد نام دارند. مدالها با سه روش قالبگیری، برش دستی و فورج تولید می شوند. در روش قالبگیری طرح مد نظر پس از مدل سازی به روش ریخته گری با فلز سرب ساخته می شود و با یکی از فلز های طلا، نیکل، مس یا برنج آبکاری می شود. در روش برش دستی پس از فرایند های پرداخت، کپی و اسید کاری بر روی ورق برنز، طرح مورد نظر با اره برش خورده و با یکی از فلز های طلا، نیکل یا مس آبکاری می شود. در روش فورج که برای تولید محصول با تیراژ بالا استفاده میشود طرح مورد نظر پس از اجرا بر روی قالب فولادی بر روی فلز نیمه مذاب از جنس مس پرس می شود و سپس فرآیند آبکاری بر روی آن صورت می پذیرد.

ساخت مدال – مدال سازی

موسسه تبلیغاتی نقش آور به عنوان بزرگترین تولید کننده گردن آویز ورزشی، ساخت شیلد یادبود ساخت مدال ورزشی و با در اختیار داشتن بروزترین تکنولوژی روز دنیا شامل تجهیزات ریخته گری دایکاست و سانتری فیوژ، مدل سازی CNC، مدل سازی پرینت سه بعدی، پرداخت کاری ویبره و دستی، تجهیزات اسیدکاری، پرس فورج، چاپ دیجیتال و سیلک بند، آبکاری الکتروپلیتینگ و … آماده خدمت رسانی به همکاران، شرکت های خصوصی و دولتی، مدارس، فدراسیون ها، باشگاه ها و هیئت های ورزشی در سطح کشور و بین الملل در زمینه ساخت مدال می باشد.

ساخت مدال ورزشی

مدال هایی ( ساخت شیلد یادبود ) که امروزه در مسابقات ورزشی و مراسم بزرگداشت، مورد استفاده قرار می گیرد و به نام هایی هم چون مدالیون، مدال افتخار، مدال ورزشی، مدال قهرمانی و … معروف است. در سایز ها و انواع مختلف تولید و ارائه می شود. موسسه تبلیغاتی نقش آور در زمینه ی ساخت مدال، تاکنون انواع متنوعی را به جامعه ورزش کشور ارائه کرده است. مدال ها معمولا از اندازه دایره ٣.5 سانت شروع و به اندازه حدود ٩ سانت که بصورت شیلد (پلاک یادبود) استفاده می شود، ختم می گردد. مدال ها در سه مقام اول، دوم و سوم به نام طلایی، نقره ای و برنزی در مسابقات ورزشی و غیر ورزشی به برندگان اهدا می شود. ویژگی های انواع مدال جهت اطلاع در ذیل آمده است:

قیمت ساخت مدال ورزشی

موارد متعددی در قیمت ساخت مدال ورزشی تاثیر گذار است :

روش ساخت، ماده اولیه، جزئیات محصول :
روش ساخت و ماده اولیه تاثیر به‌ سزایی در تعیین قیمت ساخت مدال ورزشی دارد. همچنین به هر اندازه خلاقیت، ایده پردازی، جزئیات، ظرافت و قطعات محصول افزایش یابد، قیمت مدال – مدالیون نیز بیشتر می شود.

تیراژ :
از آنجا که محصول بنا به سفارش ساخته می شود و همواره هزینه های متعدد جانبی در تولید وجود دارد، تیراژ محصول در تعیین قیمت ساخت مدال ورزشی تمام شده بسیار موثر است. به طور کلی هر چه تعداد بیشتر باشد، قیمت ساخت مدال ورزشی کاهش می یابد.

زمان در نظر گرفته شده از ثبت سفارش تا تحویل :
در صورتی که سفارش دهنده زمان کمتر از حد معمول در اختیار داشته باشد، شرکت با به‌کارگیری همه امکانات و ظرفیت های موجود، به طراحی و ساخت مدال ورزشی خارج از نوبت می پردازد و در نتیجه ممکن است قیمت ساخت مدال ورزشی افزایش یابد.

گالری تصاویر مدال ورزشی و ساخت شیلد یادبود